June 9, 2011

parah


Hari ni off class lagi. emm, period pain. terpaksa postpone exam ke next monday. takpela, daripada aku tanggung seksa kat dalam hall tuh sorang sorang. hari ni sumpah mood macam hell. kejap aku ketawa, nangis. and yes, forgot to mention, SORANG SORANG. damn. pathetic nya hidup. aku tido je sepanjang hari ni, coz no one is actually care pun pasal aku. tadi call ma, konon nak mengadu, tapi dia ada kursus pulak. hmm. call atuk, dia kat bengkel, baiki kereta. okay fine, aku pendam je. last last, bangun tido, nangis. haha. padan muka kau, sekarang baru kau sedar yang memang takde orang pernah care pun pasal kau kan? :'( yes, i got friends. tapi malas lah nak bebankan diorang dengan masalah aku. takut nanti menyusahkan pulak, kita tak tahu kan? bosan, i browse into his text massages yang lama lama, which aku still simpan. nangis lagi. great. baru aku perasan, takde satu pun mesej mesej tu yang buat aku rasa bahagia. kebanyakannya yang kami gaduh. Allah, demi MU aku bersumpah, aku rindu saat saat dulu. tahun ketiga ni lah tahun paling sakit bagi aku. macam dah..tiada cinta antara kami. i cried almost every single fucking night i swear. dulu bila rindukan dia, mesej mesej dari dia la yang mengubat rindu aku tu. baca lebih dari 10 kali pun takpe, tak pernah jemu. makin sayang adala. tapi sekarang? Subahanallah :'(( Allah yang Maha Mengetahui. kuatkan aku Ya Allah, tolong :((

0 comments: